Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád
Důvody reklamace
1. Poškozené zboží přepravcem
- Pokud došlo k poškození obalového materiálu při přepravě, je ideální celou zásilku reklamovat přímo na místě u přepravce. Je velmi pravděpodobné, že došlo i k poškození jejího obsahu. V takovém případě se nám poškozené zboží vrátí zpět a my po jeho obdržení zašleme zboží bezvadné.
- Pokud bylo zjištěno poškození zboží mimo přepravní prostor, zašlete nám ho zpět viz. Způsoby reklamace níže.
2. Nekompletnost zboží
- Pokud jste obdrželi nekompletní zásilku, chybějící položku dopošleme v co nejkratším možném termínu, původně zvolenou přepravou.
3. Dodání jiného zboží
- Pokud bylo dodáno jiné zboží, zašlete nám ho zpět viz. Způsoby reklamace níže.
- V případě chybně vydaného zboží při osobním vyzvednutí v showroomu nakladatelství Comics Centrum, je výměna realizována rovněž v showroomu nakladatelství.
4. Vadné zboží
- Přesto, že se maximálně snažíme o to, aby zákazník obdržel zboží v prvotřídní kvalitě, může se stát, že se objeví skryté vady. Jestliže obdržíte vadné zboží, zašlete nám ho zpět viz. Způsoby reklamace níže.
- O všech výše zmíněných případech reklamací nás neprodleně informujte na
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným užíváním.
Způsoby reklamace
1. Osobně v showroomu Comics Centra
- Reklamaci proveďte osobně na adrese Slavíkova 19, 120 00 Praha 2.
2. Prostřednictvím přepravce
- Zásilkovna
Ideální způsob reklamace je bezplatné zaslání reklamovaného zboží na naši adresu prostřednictvím služby Reklamační asistent.
Na zabalené zboží zabezpečené proti poškození při přepravě (původní obalový materiál) nalepte podací štítek, který zasíláme po obdržení reklamce e-mailem. Zásilku odevzdejte na jakékoliv pobočce Zásilkovny. V případě, že nemáte přístup k tiskárně, stačí na vybrané pobočce Zásilkovny sdělit trasovací číslo podacího štítku a obsluha ho vytiskne dodatečně. Služba Reklamační asistent je zdarma. - Česká pošta
Reklamované zboží nám můžete zaslat Českou poštou, nebo prostřednictvím jiného přepravce. Zabalené zboží zabezpečené proti poškození při přepravě (původní obalový materiál) nám zašlete na adresu:
Comics Centrum
Slavíkova 19
120 00 Praha 2
Ke zboží přiložte vytištěnou objednávku.
V případě uznání reklamace máte nárok na proplacení nákladů na přepravu zboží k nám. Tato hodnota by měla být v obvyklé výši a neměla by výrazně přesahovat náklady na doručení zboží k Vám.
Vyřízení reklamace
- Výměna zboží okamžitě, resp. v co nejkratším možném termínu, maximálně však do 30 dnů.
- Nelze-li zboží vyměnit (již není skladem), vracíme peníze stejným způsobem, jakým byla uskutečněna platba při koupi. Peníze budou vráceny do 14 dnů od uznání reklamace.
- Zamítnutí reklamace, případně návrh smírčí dohodou.
Vždy se maximálně snažíme o co nejrychlejší vyřízení dané reklamce.
Rozhodným dnem uplatnění reklamace je okamžik, kdy jste nám informaci o uplatnění reklamace předali.
Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupit od smlouvy je možné do 14 dnů od převzetí či vyzvednutí objednávky. Zboží nelze vrátit pokud bylo jakkoli poškozeno nebo byl porušen jeho původní obal. Náklady spojené s vrácením zboží jdou na vrub kupujícího.
1. Osobně v showroomu Comics Centra
- Odstoupení od kupní smlouvy lze provést osobně na adrese Comics Centrum, Slavíkova 19, 120 00 Praha 2.
2. Prostřednictvím přepravce
- Pečlivě zabalené zboží zabezpečené proti poškození při přepravě nám zašlete společně s přiloženým vyplněným formulářem Odstoupení od kupní smlouvy zpět libovolným přepravcem na adresu:
Comics Centrum
Slavíkova 19
120 00 Praha 2
3. Vrácení peněz
- Vrácení peněz do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy a to stejným způsobem, jakým byla uskutečněna platba při koupi.